2007. október 14., vasárnap

Cirkusz otthon

Tami egyik este kutyának öltözött. Két évvel ezelőtt kapta ezt a dalmata jelmezt, már rég kinőtte, biztosan szorította is szegényt, talán ezért volt olyan élethű a vonítása. Aztán kitalálta, hogy akrobata mutatványokkal szórakoztat. Persze ehhez kellett az apja is, hisz minden artistának szüksége van egy megbízható partnerre.

Erről eszembe jutott, hogy mikor a Richter cirkusz előadását néztük, a műsor végeztével Tami kérte, hogy emelgessük a kezénél fogva, hogy ő is átérezze a szárnyalás felemelő érzését. Balról Anti, jobbról én fogtam a kicsi kezét és „A színpadon Richter Tamara„ - felkiáltással repítettük a levegőbe.
Egyébként Anti is porondra lépett az egyik jelenetben és hatalmas sikert aratott, szinte lesöpörte a színpadról Folcot, az olasz bohócot.


Ha valaki tudja, hogy kell megfordítani, ossza meg velem.

Az itthoni cirkusznak viszont nem lett vége akkor sem, mikor Tami már fürdőruhába öltözött. Anti felment a padlásra, hogy megnézze az egércsapdát, és egy cirkuszi egeret talált benne. Kivittük a teraszra, ott beletettük egy akváriumba, hogy megcsodálhassuk akrobata tudását, melyeket szabadulása érdekében mutatott be. Szerintem tüzes karikán is átugrott volna, ha ezt lehetővé tesszük számára és a legkisebb esélyt is felfedezi, hogy így kikerülhet börtönéből.

Tami dobott be neki sajtot, amit azonnal elkezdett majszolni. Míg az egér evett, lányom hozzálátott az egérágy elkészítésének, hiszen már rég itt volt a lefekvés ideje. Gyönyörűen kiszínezte, egy alvó egeret is rajzolt rá, de mikor betette neki, az undok cincogó hálátlanul a másik sarokba húzódott.
Másnap reggel én ébredtem legkésőbb és már hűlt helye volt az egérnek. Kérdeztem Tamit, hogy hová tűnt? „Szaffi megette" - füllentette. Na és hogy ette meg? - kérdezte Anti. „Hát így!" – és mutatta a kezével, amint egy vadállat szétmarcangolja áldozatát, nagyokat morogva és csámcsogva. Tudtuk, hogy ez lehetetlen, úgyhogy pár keresztkérdés után kiderült az igazság is: „Én csak a farkát akartam megfogni – mondta kicsit megszeppenve – de akkor felszaladt a karomra, leugrott és elbújt az ágy mögé”.
Így vált az akrobata egér szabadulóművésszé.

2007. október 11.

Nincsenek megjegyzések: