2014. július 16., szerda

Kövér kiscicák

Megint éjszaka került sor Pezsgő újabb szülésére, de most már Tamit is tartotta annyira felelősségteljesnek, hogy őt keltette fel, hogy a segítségére legyen.
Ez nagyon érdekes dolog, hogy megérezte benne, hogy képes rá, hisz ő a gazdája és engem nem is zargatott. Persze azért nem aludhattam én sem, mert a lányom boldogan ébresztett, hogy elérkezett az idő, és nagyon büszke volt, hogy őt jelölte ki Pezsgő a feladat elvégzésére. Nekem csak annyi dolgom volt, hogy a plüssök közül kivegyem az első jövevényt és én meg Antit zavartam fel legszebb álmából, hogy kintről hozza be az erre az alkalomra félretett banános dobozt.

Szépen elhelyeztem benne a kis cicát és az anyját, majd Tamira bíztam a továbbiakat, én meg ledőltem. Sajnos elaludni még sokáig nem bírtam, figyelemmel kísértem az eseményeket, de legalább kényelmesen feküdhettem az ágyban.

Reggel viszont nehezen ébredtünk mind a ketten. Négy gyönyörű, hófehér és kimondottan gömbölyű kismacska született a sötétben. Pezsgő tökéletesen elintézte, amit el kellett intéznie, nem volt komplikáció – szerencsére.
Csiki is csatlakozott a kis csapathoz, nosztalgiázni.

Nincsenek megjegyzések: