2008. július 28., hétfő

Enyém, tiem, sajátom

Végre a saját gépemen írhatok, a megszokott billentyűzeten, a méretes képernyő előtt ülve a kényelmes fotelemben, a cincogó egeremet használva. A tartalom is mentésre került, Petyának sikerült, igaz dvd-re, amit pillanatnyilag nem tudok olvasni, mert nincs a gépben dvd-olvasó, de ez már részletkérdés és jelen pillanatban nem is lényeges, mert már én is elmentettem a dolgaimat CD-re és egyébként is működik a gép.
Tulajdonképpen Anti változtatott szakmát és javította meg a számítógépet, csak azért, hogy a kedvemben járjon, vagy azért, hogy ne használjam az övét, nem tudom... A végeredmény a lényeg.Eleinte nehezen boldogultunk, mivel a képernyőt időközben a másik gép paramétereihez állítottuk, úgyhogy visszatérve az eredeti felálláshoz, csak egy monitornyi mákos tésztából próbáltuk kimazsolázni az adatokat, órákon keresztül. Végül úgy sikerült átállítani, hogy Anti gépével szinkronban vakon nyomkodtuk a Tab, nyíl és Enter billentyűket, nagy figyelmet szentelve a matematikának, mivel nem láttunk semmit, csak abban bízhattunk, hogy jól számolunk. Órák múlva siker koronázta tevékenységünket. Hurrá!Tami közben a levedlett számítógépházból babaházat csinált, a segítségemmel vagdosott bele szőnyegeket, aztán beköltöztette a lakókat. Nagyon kreatív a lány!
Egy kis nyuszi megbetegedett. Nem tudom mi lehet a baja, egyszerűen lebénult. Többféle elmélet született a betegségére, például, hogy egy mérgezett nyíl találta el, amit egy gonosz róka lőtt ki, vagy egy villanyszerelő ismerős szerint áramütés érte, ami részleges bénuláshoz vezetett. Talán egy villám csaphatott bele, mivel a nyúlköztársaságnál nincsen konnektor, amibe a hajszárítójukat beledughatják.Kezdetben csak a hátsó lábát nem tudta mozgatni, aztán a mellsőket sem. Pár órát a lakásban töltött, Tamival megfürdettük, aztán csináltunk neki egy kis fészket, eszegetett zabot, káposztalevelet, kenyérhéjat, aztán inkább kivittük a többiekhez. Csak kézből bírt enni, úgyhogy naponta többször kimentem, hogy megetessem. Ilyenkor jóízűen falatozott, de többször észrevettem, hogy a szája is kezd furcsán mozogni, mert néha csak nyalogatta a répát, aztán hirtelen megint tudott rendesen harapni. Most viszont az örök virágos mezőkre költözött, miután Anti felfedezte, hogy egy lyuk van a hasán. Borzasztó látvány lehetett, én nem mertem megnézni. Anti tette el láb alól, de szörnyű állapotba került utána, egy pohár camparival próbálta feledtetni a történteket.
Egyébként előbújt az újabb alom is, ismét nyolc pici nyúl lófrál a tövig rágott fűben. Tudtam, hogy a nyulak gyorsan szaporodnak, de hogy ennyire!A kiscicák is szépen gyarapodnak, az anyjuk már egeret is hozott nekik. Úgy morgott, mikor közel akartam menni hozzá, mint aki attól fél, vetélytársa vagyok, pedig vegetárius!

Nincsenek megjegyzések: