2008. február 29., péntek

Több a kullancs, mint a tigris

Sajnos eljött a kullancsok ideje, támadnak az átkozottak. Hihetetlen, hogy egy ilyen apró állattól mennyire félek. Reggel találtam Szaffiban kettőt is, az egyiket a szőrén, a másikat már belefúródva a nyakába, úgyhogy azonnal el is mentem kullancs- és bolha-elleni szert venni, amit a macska nyakára kell csöppenteni. A baj csak az, hogy ez sem elég biztonságos, mert ugyan nem fúródnak bele a cicába, de simán szállítja őket a szőrén, vagyis hozza haza.Emlékszem tavaly volt olyan, hogy 14 apró, fekete rovart vettem ki belőle, csak úgy sétálgattak a macskám hátán, fején, és egyszer Tamira is került, szerencsére hamar észrevettük, nem fúródott bele, de Antin is mászkált egy-kettő, csak engem kerültek el idáig, és tartsák is meg ezt a szokásukat. Nagyon figyelnem kell a lányt, főleg fürdéskor, hogy még véletlenül se kerüljön a bőrébe, mert én frászt kapok tőlük. A macskából kihúzom, de emberből nem valószínű, hogy merném, bár azt mondják, hogy az sem baj, ha beleszakad a feje, de azt is hallottam, hogyha szétnyomódik, akkor a bőr alá öklendezik, és ez nem csak, hogy undorító, de nagyon veszélyes is. Szívesebben simogatnék meg egy tigrist, mint hogy közelebbi kapcsolatba kerüljek egy kullanccsal, de sajnos errefelé több a kullancs, mint a tigris.

Nincsenek megjegyzések: